План заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) на 2019-2020 н.р.

№ з/п Назва заходу Термін виконання Відповідальний
1 2 3 4
1. Перевіряти приміщення, території закладу освіти з метою виявлення місць, які потенційно можуть бути небезпечними та сприятливими для вчинення булінгу (цькування) Постійно Заступник з ВР

МартиненкоС.В.

2. Розглядати та неупереджено з’ясовувати обставин випадків булінгу в школі комісією з розгляду випадків булінгу (цькування) Постійно Директор школи

Пустова Т.В.

3. Забезпечувати психологічний супровід здобувачів освіти, які виявили булінг (цькування), стали його свідками або постраждали від булінгу (цькування) через запровадження консультативних годин, скриньки довіри, оприлюднення телефону довіри Постійно Практичний психолог

Водоп’ян М.В.

4. Проведення регулярного моніторингу безпечності та комфортності закладу освіти та освітнього середовища шляхом опитування, анкетування Постійно Практичний психолог

Водоп’ян М.В.

5. Залучення громадських, батьківських, , молодіжних організацій, представників служб у справах дітей та Національної поліції України (ювенальна превенції) до просвітницької роботи щодо теми антибулінгу з усіма учасниками освітнього процесу Постійно Соціальний педагог

Нікітенко Л.П.

6. Заняття «Правила безконфліктного спілкування» 4 тиждень, вересень Психолог школи  Водоп’ян М.В.
7. Перегляд та обговорення відео-презентацій «Булінг у школі. Як його розпізнати?» Постійно Класні керівники
8. Розмістити на інформаційному стенді номери телефону гарячої лінії щодо булінгу  вересень Заступник з ВР

МартиненкоС.В.

9. Провести загальношкільні батьківські збори  «Булинг.Поради батькам».  вересень   Заступник з ВР

МартиненкоС.В

10. Створити сторінку на шкільному веб-сайті «Протидія булінгу»  жовтень Заступник з ВР

МартиненкоС.В.

11. Тренінг-курс «Молодь обирає здоров’я»,7-9  жовтень-квітень Психолог школи

Водоп’ян М.В.

12. Година спілкування з елементами тренінгу «Основні правила етичного спілкування з людьми з особливими освітніми потребами»,4кл 4 тиждень, жовтень Психолог школи

Водоп’ян М.В.

13. Провести засідання шкільної ради старшокласників «Нове покоління» за участю на тему «Не допускай насилля над ближнім»  листопад Педагог-організатор

Волощук О.О.

14. Інтерактивне заняття «Попередження насильства в учнівському середовищі»,8-9 3 тиждень, листопад,

січень

Психолог школи

Водоп’ян М.В.

15. Провести правопросвітницькі заходи щодо протидії булінгу: урок за темою «Стоп булінг» для учнів 1-9,11-х класів.  грудень МартиненкоС.В.

класні керівники

16. Обговорення проблеми «Торгівля людьми в сучасному світі»,5,8 кл 3 тиждень, грудень Психолог школи

Водоп’ян М.В.

17. Провести виставку плакатів «Шкільному булінгу скажемо – НІ!» Лютий Педагог-організатор

. Волощук О.О

18. Бесіда «Стать і гендерні ролі» (права підлітків, попередження насильства)7-8кл 4 тиждень, лютий Психолог школи

Водоп’ян М.В.

19. Проведення уроків відвертого спілкування:  «Змінюй в собі негативне ставлення до інших», «Допоможи собі рятуючи інших», «Про стосунки в учнівському середовищі». Лютий- травень Класні керівники
20. Проведення засідання методичного об’єднання класних керівників 1-9 кл. на тему: «Протидія та попередження булінгу» Березень Керівник МО

Бурлаченко С.О.

21. Виховна година «Ми різні, та ми єдині(профілактика міжетнічних конфліктів)5-9кл 2-4 тиждень, березень Психолог школи

Водоп’ян М.В.

22. Організувати в навчальному закладі написання есе на тему «Як довіряти і бути вдячним іншим». Березень Вчителі української мови
23. Заняття «Швидка допомога»  навчання підлітків самоконтролю,5-9 кл 2-4 тиждень, березень Психолог школи

Водоп’ян М.В.

24. Складання та розповсюдження серед учнів 1-9 кл. листівок на тему «Не стань жертвою булінгу» Квітень Педагог-організатор

Волощук О.О

25. Тренінг «Конфлікт та шляхи його подолання»,5 кл Третій тиждень, квітень Психолог школи

Водоп’ян М.В.

Напишіть відгук