Навчаємось дистанційно

Українське законодавство надає можливість навчати віддалено всіх учасників освітнього процесу. Особливо нагальним стало це  питання  для педагогів, учнів та батьків у період карантинного режиму, коли виконання освітніх програм має  перебувати  під особливим контролем. Проаналізувавши технічні можливості кожної родини, в закладі  тимчасово організовано надання освітніх послуг здобувачам освіти у віддаленому режимі дистанційного навчання.  Широко практикуються  вчителями індивідуальні форми спілкування та консультації з учнями та батьками через мережу  Viber, Facebook, WhatsApp. Ефективними стали класні  блоги в 9а та 11 класах. Для організації синхронного проведення занять  широко практикується  програмне забезпечення Skype та  сервіс Zoom. У процесі асинхронного навчання застосовуються  електронні пошти вчителів та учнів, виконання завдань через гугл диск,додатки Гугл клас, Мій клас, онлайн- тести  naurok.ua, ridnamova. Спілкування   проводиться  в режимі онлайн-конференцій з учнями та батьками, рекомендовано  перегляд уроків Всеукраїнської школи онлайн на відповідних теле-та   на YouTube каналах. Вчителі початкової школи застосовують перегляд навчальних мультфільмів, аудіодиктанти, зворотній зв’язок з учнями з відео файлами із записами природничих дослідів, фотофайлами домашніх творчих робіт учнів.

Заступником директора щоденно ведеться ретельний облік охоплення учнів навчанням через узагальнення даних у зведеній таблиці. Класні керівники здійснюють  контроль за роботою всіх учнів    і виконанням ними завдань, складають діагностичні таблиці досягнень учнів. У разі відсутності зворотнього зв’язку з учнями, соціальний педагог здійснює індивідуальну роботу з батьками з виявлення причин відсутності дитини.

Дистанційна форма навчання потребує специфічної форми взаємодії та взаєморозуміння, сприяє розвитку творчих здібностей, виховує самостійність та  відповідальність всіх учасників освітнього процесу.

конференція

 

Залишити відповідь