Майбутнє – за дослідниками

      Сучасні випускники – майбутні новатори та інноватори – мають отримувати ґрунтовні знання з природничих і технічних наук у поєднанні з навичками 21-го століття, таких як уміння спілкуватися, працювати в команді та вирішувати проблеми в контексті інноваційних можливостей та поточних потреб суспільства. Саме тому, для учнів 9б класу 21 травня був проведений «Інженерний урок» з теми «Відкриття вітчизняних вчених фізиків, інженерів, винахідників, які змінили світ». Учні не тільки ознайомитися з відкриттями, а й дізналися більше про професії інженера, техніка, вченого, то б то урок носив і профорієнтаційний характер.

Під час роботи з інформаційними джерелами учні дізналися про дирижабль м’якої конструкції Федіра Андерса, трійковий комп’ютер Миколи Брусенцова, розбірний рамковий вулик Петра Прокоповича та інші винаходи.

Під час практичної складової уроку учням було запропоновано створити модель вежі, використовуючи лише аркуші паперу. Вежа повинна бути високою та стійкою. Щоб зробити якісний продукт, учні працювали як єдиний механізм, розподіляючи обов’язки між собою, ставлячи цілі і висуваючи ідеї, аналізували форму паперу, створюючи ребра жорсткості та покращуючи внутрішні комунікації. Ця складова уроку дається найважче, але оночасно є захоплюючою та цікавою для дітей.

Під час підведення підсумку уроку, учні наголошували на тому, що український народ багатий на ідеї, заповзятий до роботи, до винахідництва. А розвиток науки і технологій дає можливість стати розвиненою технологічною державою. Приємно знати, що Україна славиться своїми , чиї винаходи були першими та змінювали світ.

изображение_viber_2021-05-26_13-06изображение_viber_2021-05-26_13-06-33 изображение_viber_2021-05-26_13-06-03

Залишити відповідь