Педагогічна рада

«Формувальне оцінювання в освітньому процесі за дистанційною формою» – тема педагогічної ради, яка відбулася в закладі 30.11.2022 року. Актуальність теми зумовлена курсом розвитку сучасної освіти напрямі формування компетентностей згідно з Державним стандартом початкової та базової загальної середньої освіти. Заступником директора Тараненко Г. В. проаналізовано результати анкетування педагогів з питання пед ради, визначено позитивні ключові моменти за наслідками відвіданих занять. Через організовану колективну взаємодію учителі змогли надати один одному рекомендації щодо доцільності та ефективних інструментів формувального оцінювання у період дистанційного навчання. Педагоги Чамлай Н.В., Литвиненко А. В., Москвич Г. Н., представили власні варіанти отримання зворотнього зв’язку , що є головною метою формувального оцінювання. Практичний психолог Водоп’ян М.В. приділила увагу впливу формувального оцінювання на емоційний стан дитини, від якого залежить процес розкриття її здібностей і талантів. Пізнавальними для присутніх з оцінювання поступу кожної дитини в закладах Європи стали інформаційні повідомлення учителів Гавви А.О. (Британія) та Розводовської О. М. (Англія) . У процесі обговорення були прийняті рішення, які дадуть змогу підвищити рівень формувального оцінювання в освітньому процесі.

пед рада пед

Залишити відповідь