Monthly Archives: Травень 2021
Увага! Як налагодити освітній процес в умовах дистанційного навчання
Увага! Лист Державної служби якості освіти від 26.05.2021№01/01-23/242 “Як налагодити освітній процес в умовах дистанційного навчання”
Посилання на лист: https://drive.google.com/file/d/1jVlosYPbFb0oqU_hlJazHaxqPd8Lid3Y/view?usp=sharing
День пам’яті М. Вінграновського
26 травня День пам’яті М. Вінграновського, українського письменника, сценариста, кінорежисера і кіноактора. З учнями 5 б класу у сквері, посеред природи, згадали творчість М. Вінграновського, вшановували пам’ять про письменника і його внесок у культурну спадщину України.
Посилання до відео: https://drive.google.com/file/d/1DuxeuTC2RszKR0jgCvmlqbFnRq20RTM5/view?usp=sharing
Майбутнє – за дослідниками
Сучасні випускники – майбутні новатори та інноватори – мають отримувати ґрунтовні знання з природничих і технічних наук у поєднанні з навичками 21-го століття, таких як уміння спілкуватися, працювати в команді та вирішувати проблеми в контексті інноваційних можливостей та поточних потреб суспільства. Саме тому, для учнів 9б класу 21 травня був проведений «Інженерний урок» з теми «Відкриття вітчизняних вчених фізиків, інженерів, винахідників, які змінили світ». Учні не тільки ознайомитися з відкриттями, а й дізналися більше про професії інженера, техніка, вченого, то б то урок носив і профорієнтаційний характер.
Під час роботи з інформаційними джерелами учні дізналися про дирижабль м’якої конструкції Федіра Андерса, трійковий комп’ютер Миколи Брусенцова, розбірний рамковий вулик Петра Прокоповича та інші винаходи.
Під час практичної складової уроку учням було запропоновано створити модель вежі, використовуючи лише аркуші паперу. Вежа повинна бути високою та стійкою. Щоб зробити якісний продукт, учні працювали як єдиний механізм, розподіляючи обов’язки між собою, ставлячи цілі і висуваючи ідеї, аналізували форму паперу, створюючи ребра жорсткості та покращуючи внутрішні комунікації. Ця складова уроку дається найважче, але оночасно є захоплюючою та цікавою для дітей.
Під час підведення підсумку уроку, учні наголошували на тому, що український народ багатий на ідеї, заповзятий до роботи, до винахідництва. А розвиток науки і технологій дає можливість стати розвиненою технологічною державою. Приємно знати, що Україна славиться своїми , чиї винаходи були першими та змінювали світ.
День слов’янської писемності і культури
24.05.2021 у закладі відзначено День слов’янської писемності і культури. Цікавим для учнів 1-9 класів стало повідомлення групи лекторів “До джерел слов’янської писемності” про слов’янських просвітителів та проповідників християнства, творців слов’янської азбуки, перших перекладачів богослужбових книг на слов’янську мову братів Кирила та Мефодія. Змістовним був тематичний день “Мова кожного народу – неповторна і жива”. Привернув увагу та збагатив лексичний запас учнів словниковий флешмоб “Слова, що стали мовами народів”. Літературознавча виставка “Мова – душа нації” стала акцентом того, що одним із найважливіших показників рівня культури та інтелекту людини є мова.
День вишиванки у рідній школі
У третій четвер травня щорічно у світі відзначається День української вишиванки. Це свято національної єдності, яке покликане зберегти споконвічні народні традиції та історію нашого народу. А ще це свято дружби і краси.
Сьогодні наша школа організувала флеш-моб «Вишиванку я вдягну: всьому світу покажу, що я українець (українка)». Учні 3а та 7б класу підготували творчі виставки «Вишиванка у візерунках», у школі відбувся парад найкращих вишиванок .
Сподіваємося, що ця традиція назавжди буде збережена в знак єдності та підтримки один одного.