Monthly Archives: Лютий 2024

Моніторинг учнів 3-9 класів.Роль домашніх завдань у підвищенні мотивації до навчання    здобувачів освіти.

Моніторинг з питання домашнього завдання
Результати анкетування батьків

Засідання педагогічної ради

     Головним завданням сучасного освітнього закладу  є забезпечення умов для розвитку і саморозвитку кожного учня, що реалізується через оновлення змісту навчальних програм, інноваційних технологій організації навчально-виховного процесу, в тому числі й організації домашньої самостійної роботи.  А в умовах дистанційного навчання   набуває особливого значення. Питання,    як зробити домашнє завдання продуктивним і потрібним,  розглядалося на засіданні педагогічної ради «Роль домашніх завдань у підвищенні мотивації до навчання    здобувачів освіти», що відбулося 27 лютого.

      Для аналізу даного питання заступником директора  Мартиненко С.В було проведено анкетування учнів 3-9класів, батьків 5-9 класах, моніторинг обсягу,змісту та  структури домашніх завдань,  відвідані уроки.  Під час обговорення  було   зазначено, що у сучасних умовах   обсяг домашнього завдання орієнтується на учня, базується з урахуванням інтересів та  можливостей учня, потребує мотивуючих стимулів, зворотнього зв’язку та диференціації.    

   В ході засідання були визначені  напрями для подальшого вдосконалення ефективності домашніх завдань, надані рекомендації  практичного характеру.

2 роки війни…

Два роки тому ми почули перші звуки сирени, вибухів, прильотів. З 24-го лютого 2022-го року ми стали іншими. Українці згуртувалися, стали єдиними проти ворога. За цей час ми вивчили всі типи ракет та літаків. Закривали багатомільйонні збори, щоб ЗСУ нищили ворога та звільняли наші землі.

Ніколи не забудемо і тих, хто віддав життя за незалежність України. Військові, цивільні… вічна пам’ять. Не забудемо, не пробачимо, помстимося.

Українці, будьмо єдиними, не сіємо зернину злоби та паніки у наших головах та душах. Це тільки на користь ворога. Ми обов’язково переможемо. Слава Україні.

https://www.youtube.com/watch?feature=shared&v=4oyI9ORM48M: 2 роки війни…

«А слово – струм. А слово- зброя. А віще слово-вічове!»

Щороку 21 лютого планетою крокує День рідної мови. Мова – найбільше і найдорожче добро кожної людини, скарб, без якого не може існувати ні народ, ні держава. Наша мова – це душа мільйонів українців, загартована у вихорах історії і відточена майстрами слова.

Наша мова є рідною майже для 45 мільйонів чоловік. Показово, що у 2020 році українську рідною назвали 73,4% опитаних респондентів від Ужгорода до Донецька, у 2023році відсоток зріс до 87.У жорстоких умовах українці виборюють право рідній мові на самоствердження і розвиток.

Саме тому лейтмотивом Тематичного дня стало гасло Ліни Костенко: «А слово – струм. А слово- зброя. А віще слово-вічове!» Святковий ранок розпочався годиною спілкування про історію Міжнародного дня рідної мови, «родзинки» української мови, мовні-«намистинки»: загадки, прислів’я, приказки. Учнів 7А та 7Б класів стали учасниками бінарного уроку української мови «Дієприслівник як особлива форма дієслова» під назвою «Підкори вершини рідного слова». Бііліотекар закладу Гирдя Р.В. провела віртуальну екскурсію книгозбірнею «Мова –перлина мудрості», гімназійний актив запросив на раптівку «Міжнародний день мови», а для охочих перевірити свій словниковий запас – онлайн-тест «Перевір свій лексикон». Підсумком активного дня стало створення padlet-дошки для представлення власних здобутків «Рідне словечко тішить сердечко».

Шануймо і любімо рідну мову, піклуймось про неї, захищаймо, розкриваймо для себе її велич й могутню силу! Збережімо її в усій чудовій красі для себе й наступних поколінь!

До Вашої уваги представлені уроки, проведені з учнями, відеопривітання від органів самоврядування, падлет-дошка з висловами про рідну мову, медіапроєкт – віртуальна книжкова виставка «Мова – перлина вікової мудрості!».

https://padlet.com/as0985312/padlet-ezm6bq5k2inqgj5i?fbclid=IwAR3Frgu60kcpH-u1BIfB53Z5VEbGfVqgKy4DJYqUbJueX00x0ev-WJ7aHpo: «А слово – струм. А слово- зброя. А віще слово-вічове!»

Бінарний урок української мови «Дієприслівник як особлива форма дієслова» під назвою «Підкори вершини рідного слова»

Однією з найважливіших проблем сучасної освіти являється помітне зниження зацікавленості учнів до навчання. Завдання сучасного творчого вчителя полягає в застосуванні на практиці нетрадиційних, нестандартних уроків. Саме такі уроки полюбляють учні в нинішній школі. Методика пропонує безліч інтерактивних форм (типів), – справа за вчителем: обирати, експериментувати залежно від досвіду, бажання, можливостей та вмінь.
До Міжнародного дня рідної мови учні 7А та 7Б класів стали учасниками бінарного уроку української мови «Дієприслівник як особлива форма дієслова» під назвою «Підкори вершини рідного слова», який провели учителі-філологині Герасимчук Н.Ю. та Драганова О.Д.
Звичайний робочий урок перетворився у мандрівку країною Морфологією, а учні стали підкорювачами вершини Дієприслівник, яку слід не лише розпізнати у горах Дієслова, а й наповнити свої черезплічники «сувенірами» -знаннями про значення дієприслівників, морфологічні ознаки, синтаксичну роль.
Нестандартний урок – це органічний стиль навчання, однотипність уроків знижує учнівську активність, притупляє увагу. Інноваційний підхід забезпечує позитивну мотивацію здобуття знань, активне функціонування вольових та інтелектуальних сфер, дає відчуття потреби у самоосвіті, формує стійкий інтерес до предмета, сприяє розвитку творчої особистості

20 лютого – День Героїв Небесної Сотні

Сьогодні вшановують Героїв Небесної Сотні та всіх українських воїнів та воїнок, які беруть участь у захисті незалежності, територіальної цілісності та недоторканості України від підступного споконвічного московського кремлівського російського окупанта-терориста, який внаслідок збройної агресії російської федерації розпочав війну проти України в 2014 році.

Герої Небесної Сотні власним життям, своєю жертовністю демонструють щире прагнення українців жити у вільній, демократичній і суверенній державі. Усі Герої залишаться в пам’яті народу назавжди, є гордістю й прикладом для майбутніх поколінь.

День Героїв Небесної Сотні — пам’ятний день, що відзначається в Україні 20 лютого на вшанування подвигу учасників Революції Гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні – відважних співвітчизників, які ціною власного життя дали можливість Україні бути незалежною, демократичною, відкритою світові державою та самим творити своє майбутнє без кремлівських вказівок.

Пам’ятний день встановлено Указом Президента України 11 лютого 2015 року «Про вшанування подвигу учасників Революції Гідності та увічнення пам’яті Героїв Небесної Сотні» з метою увічнення великої людської, громадянської і національної відваги та самовідданості, сили духу і стійкості громадян, завдяки яким змінено хід історії нашої держави, гідного вшанування подвигу Героїв Небесної Сотні, які віддали своє життя під час Революції гідності (листопад 2013 року — лютий 2014 року), захищаючи ідеали демократії, відстоюючи права і свободи людини, європейське майбутнє України.

Зберігаючи відданість ідеалам гідності та свободи, ми повинні утверджувати національну єдність, розбудовувати демократичну сильну і квітучу країну, зміцнювати наше військо та високо цінувати кожну мить життя у незалежній європейській Україні.

Слава Героям Небесної Сотні!

Слава Україні!

https://youtu.be/petSxH0Wow4?si=CnmjTxuuagCnC8Ga: 20 лютого – День Героїв Небесної Сотні

Тиждень іноземних мов

З 12 по 16 лютого в гімназії №2 проходив тиждень іноземних мов. Багато різних заходів  було організовано вчителями  іноземних мов онлайн, враховуючи нинішній формат навчання.

Заходи тижня охоплювали учнів всіх вікових категорій, всіх класів. Понеділок був присвячений презентації самого себе англійською та німецькою мовами. Діти розповідали про себе, свою родину та уподобання в малюнках, фото з коментарями та відеороликах іноземними мовами. Такий вид роботи дуже сприяє розвитку комунікативних навичок учнів в умовах дистанційного навчання.

З великою цікавістю учні середньої та молодшої школи знайомилися з цікавими фактами про  країни, мови яких вивчаються у нашій школі,  у вівторок. Оскільки краєзнавчий аспект є невід’ємною частиною занурення у життя іншого народу та кращого розуміння його  мови, культури, то завданням школярів було не лише переглянути відеоролики про Велику Британію та Німеччину, а й залишити коментар відповідною мовою. Такий вид роботи, на нашу думку, не лише розширює кругозір дітей, а й сприяє розвитку критичного та аналітичного мислення в процесі порівняння стилів життя різних народів. А розв’язання тематичних, кросвордів, ребусів та загадок стало підсумком цього дня.

І звичайно ж, не пройшло поза увагою всесвітньо улюблене свято День святого Валентина 14 лютого, коли вся школа, від найменших і до найстарших, з безмежною любов’ю та щирою вдячністю виготовляла валентинки, роблячи підписи англійською, українською та німецькою мовами. В цей день вся дитяча любов через їхню творчість була вкладена в теплі слова рідним, близьким, друзям і нашій незламній Україні та нашим надзвичайно мужнім та хоробрим захисникам та захисницям.

Не пройшли ми і повз літературу, а саме – англійську та німецьку поезію, бо ж відомо, що кожна мова знаходить своє найкреативніше втілення саме в поетичному слові. В четвертий день тижня діти всіх класів мали змогу показати свої літературні таланти в читанні віршів англійською та німецькою мовами, презентуючи свою роботу у відеороликах. А більш схильні до художньої творчості представили свої малюнки-ілюстрації до самостійно обраних іншомовних віршованих творів.

І завершився наш тиждень створенням стікерів  на тему «Привіт! Ми з України! Hello! We are from Ukraine! Hallo! Wir sind aus der Ukraine!»  В цих дитячих роботах, які розміщені на Padlet дошці https://padlet.com/mnogobablaua/padlet-d6i4w2xc9108zxf3 як і всі інші заходи Тижня іноземних мов, – вся невимовна любов та гордість за нашу країну та величезне бажання маленьких гарячих сердець донести це світу. І саме ефективне вивчення іноземних мов може допомогти нам зробити це.

Пасивна агресія – що це і як її контролювати.

Пасивна агресія — це спосіб вираження негативних почуттів, таких як гнів або роздратування, опосередковано, а не прямо. Пасивно-агресивну поведінку часто важко виявити, і вона може утруднювати стосунки в сім’ї та в суспільстві.

У якийсь момент всі ми стикаємося з пасивно-агресивною поведінкою. Її легко помітити за іншою людиною, але набагато важче зрозуміти, коли сам поводишся схожим чином. Перш за все, варто зазначити, що “бути пасивно-агресивним” не означає “бути поганим”. Це означає виявляти опосередковану, а не пряму агресію. У такому разі люди часто ігнорують прохання чи вимоги від родичів та інших людей, часто затягують із відповіддю, реагують на все занадто емоційно або вперто.
У випадках, коли пасивно-агресивна людина злиться, вона може пихато стверджувати, що все гаразд. Заперечуючи емоції та власні бажання, вона уникає подальшого спілкування та відмовляється обговорювати проблему.

То ж як позбутися пасивно – агресивної поведінки?

Якщо ви навчитеся справлятись із пасивно-агресивною поведінкою іншої людини, то з часом зможете помічати її прояви і за собою. Що робити, коли стикаєшся з пасивно-агресивним другом, колегою або романтичним партнером?

Перший крок – розпізнати ознаки такої поведінки. Другий крок – тримати емоції під контролем. Замість того, щоб у пориві праведного гніву почати перераховувати недоліки пасивно-агресивного співрозмовника, краще поговоріть про його емоції. Постарайтеся, щоб ваші слова не звучали осудливо. Ніби маєте справу з дитиною, яка засмучена тим, що доведеться виконувати домашні обов’язки. Що ви її скажете? “Здається, ти злишся на мене за те, що я попросив прибратись у кімнаті!” Швидше за все, людина все одно заперечуватиме свій гнів і не стане визнавати негативні почуття. У такому випадку краще перервати діалог і дати їй трохи часу для роздумів.

Інформація із групи “На допомогу шкільному психологу”

День єднання України

16 лютого, Україна вже втретє відзначає День єднання. Головною метою започаткування свята було продемонструвати єдність українського народу на тлі зростання загрози повномасштабного вторгнення росії в Україну. Сьогодні воно набуває особливого значення. Щоб підняти дух українців і зменшити психологічний тиск, було впроваджено нове свято, яке мало на меті нагадати, що саме в єднанні — наша сила.

Майже два роки війни довели це твердження. Коли ми об’єднані одною спільною метою, ми нездоланні! Тож, нехай ця дата нам вкотре нагадає, що ми маємо й надалі підтримувати один одного, допомагати нашим ЗСУ та разом йти до перемоги.

https://www.youtube.com/watch?v=RRuL6QbjFy0: День єднання України

До Дня єднання України вчителі гімназії провели інформаційні години спілкування, бесіди приурочені святу.

Видатки на утримання закладів освіти за січень 2024 р.

 Видатки на утримання закладів освіти за січень 2024 р.                  
                        
 2111Заробітна плата  державна субвенція2111  Заробітна плата2120 Нарахування на оплату праці  державна субвенція2120 Нарахування на оплату праці2210 Предмети, матеріали, обладнання та інвентар2220 Медикаменти та перев’язувальні матеріали (хлорні таблетки2230 Продукти харчування2240   Оплата послуг (крім комунальних)(оплата послуг зв’язку, інтернет, дез.обробка, демонтаж,повірка,монтаж теплолічильників,поточні ремонти)2250   Видатки на відрядження2271   Оплата теплопостачання2272  Оплата водопостачання  та водовідведення2273  Оплата електроенергії2274    Оплата природного газу2275  Оплата інших енергоносіїв(вугілля,вивіз сміття,вивіз рідких нечистот)2282 (надання освітніх послуг)2730 Інші виплати населенню (обов’язкове особисте страхування дітей)2800     Інші поточні видатки(податки,пеня)бюджет3110 Придбання обладнання і предметів довгострокового користування3122 Капітальне  будівництво інших об’єктів3132  Капітальний ремонт3142   Реконструкція та реставрація бюджет +спец. 
Гімназія № 2  ( ЗОШ-12)       592 341,82     148 191,51        124 654,92       33 973,87             3 695,45      12 325,00         4 417,80         546,81       920 147,18            920 147,18