Monthly Archives: Березень 2023

Видатки на утримання закладів освіти за березень  2023 р.

2

Воркшоп «Використання ІКТ в освітньому процесі»

Дистанційний формат освітнього процесу вимагає  від учителя вміння швидко надати інформацію, забезпечити можливість здобувачам освіти  засвоїти її та практично використовувати.

На допомогу вчителю пропонується широкий спектр мультимедіа. Основне – навчитися ефективно впроваджувати ІКТ в освітній процес.

clipboard_image_e630a663623f220e

29 березня 2023 року під час проведення Воркшопу педагоги закладу набували навичок вирішення такого непростого завдання через поєднання традиційних методик навчання та сучасних.

Як наочний тренажер було проаналізовано показовий урок з образотворчого мистецтва у 5б класі учителя Гримач Ірини Михайлівни.

Структура заняття якраз передбачала ефективний тандем використання мультимедіа та традиційних методик, що значно підвищило рівень засвоєння здобувачами освіти інформації, сприяло розвитку пам’яті, уваги, мислення, уяви. Заняття повністю відповідало принципам НУШ.

Вчителі ще раз переконалися у важливості застосування ІКТ у сучасному освітньому процесі.

Коучінг-аналіз

Освіта у XXI столітті  передбачає  розкриття природних здібностей  учня, можливість максимально вигідно підготуватися до наступного навчання професії та конкуренції на ринку праці. Основним інструментом для цього є індивідуальна освітня траєкторія.

28 березня відбувся коучінг-аналіз «Моя траєкторія успіху». Обговорення звітів класних  керівників свідчить,  що робота ведеться, проте процедура створення траєкторії успіху ще потребує удосконалення. Відповідно до Стратегії розвитку, зазначене питання буде  реалізовуватися  систематично .

clipboard_image_e67e0ab6e7749984

Гарячі лінії психологічної допомоги

photo_2024-01-11_17-49-11

Тиждень історії та географії (13.03-17.03.2023)

зображення_viber_2023-03-13_08-23-48-458

До дня народження Тараса Григоровича Шевченка

“Наша дума, наша пісня

Не вмре, не загине…

От де, люде, наша слава,

Слава України!”

Т. Шевченко

                   9 березня виповнилося 209 років зі дня народження українського поета та художника Тараса Шевченка. Другий рік українці відзначають народження Великого Кобзаря в умовах повномасштабної війни. Вірші поета, його заклики, пророцтва та заповіт сьогодні є дуже актуальними. Завдяки своєму життю та творчості великий митець надихав патріотів України до боротьби за правду, свободу та майбутнє нашої неньки України. Цей день в гімназії був насиченим та пізнавальним.

                 Відбулись наступні заходи:  вікторини:  “Що ми знаємо про Т.Шевченка?” (2Б та 4Б), “Чи знаєш ти Шевченка?” (5А, 6Б, 9Б), години спілкування : “Дитинство Великого Кобразя” (1Б),”Т. Шевченко – видатний український поет” (2А), “Шлях до Тараса Шевченка” (8А), веб- квест: “Мандри Шевченківським Кобзарем” (7А, 7Б, 9Б), квізл – пазл: “Життєпис Шевченка” (5, 6, 7 та 9 класи). Учні 1А класу під керівництвом Драганової А. О. провели ранкову зустріч “Наш Кобзар” , бажаючі представили портрети Шевченка.

шеашев

изображение_viber_2023-03-11_09-39-12-254

Зустрічаємо весну разом!

     7 березня в 1 – А класі за сприянням батьків та вчителя організовано свято “А вже весна, а вже красна!” в рамках тематичного тижня “Весна” за модульною програмою НУШ . Діти добирали асоціації до весни, визначали її ознаки, персоніфікували в образ молодої уквітчаної дівчини, водили танок первоцвітів, декламували вірші, збирали букети з весняних квітів, влаштували дуелі на парасольках, гралися в цікаві ігри, вчилися робити компліменти один одному, дарували дівчаткам та матусям ніжні букетики з вербових котиків. Нехай в кожному серці прокидається надія, бо весна крокує по Землі!32

41

Тиждень художньо – естетичного виховання

Кожна дитина  неповторна й унікальна.Якщо створити умови для її розвитку, в дитині неодмінно відкриються здібності, закладені в ній природою.

В.Сухомлинський

З метою художньо-естетичного виховання, пробудження у дітей поваги до національної культурної спадщини, традицій українського народу та виховання самостійності, вміння творчо підходити до рішення різних ситуацій у нашій гімназії з 27. 02 – 03. 03. 2023 р. проходив тиждень предметів художньо-естетичного циклу і був спрямований на те, щоб відкрити в дитині почуття до прекрасного.

Насиченою й цікавою була програма тижня предметів художньо-естетичного циклу. Під керівництвом Гримач І. М., Лящевської О. В. та Зінченко Я. Ю. відбулися челенжи, мастер – класи, вікторини, урок – гра, які захоплювали і учнів і вчителів. Ці заходи принесли дітям багато нових позитивних вражень та розвиток навичок взаємодії та спілкування. Дякуємо усім за те, що цей тиждень ми провели разом!

https://padlet.com/yana2812199238/padlet-oeu2n8kaksq36sn1

https://padlet.com/igrimach/padlet-iuhfgaja6laimo5i

изображение_viber_2023-03-11_09-24-36-437

изображение_viber_2023-02-28_11-55-24-214

Консультування в КУЦПРПП

02.03.2023 року педагоги закладу мали можливість отримати консультацію в центрі професійного розвитку педагогічних працівників. Змістовне та ефективне заняття дало можливість розширити уявлення про формувальне оцінювання як процес мотивації дітей до навчання.

Хрипун М.Г. дала цінні поради теоретичного та практичного змісту з питання нових підходів до оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти відповідно до принципів НУШ.

изображение_viber_2023-03-06_17-17-31-919

изображение_viber_2023-03-06_17-17-32-481

изображение_viber_2023-03-06_17-17-30-963

Виховання патріота – обов’язок, право та місія сучасної освіти

Виховна робота завжди була невід’ємною складовою освітнього процесу, а в умовах військової агресії рф проти України, її важливість складно переоцінити.

       28 лютого проведено засідання педагогічної ради «Реалізація Державної цільової соціальної програми національно-патріотичного виховання в умовах сьогодення». Заступником директора Мартиненко С.В. було проаналізовано наступні питання:
– реалізація наскрізного процесу виховання під час урочної діяльності;
– звіт органів шкільного самоврядування (педагог-організато Зінченко Я.Ю.);
– виконання загальношкільного проєкту «Разом до Перемоги!»;
– результати анкетування учнів 5-9 класів «Патріотичне виховання».
Педагогічний колектив розуміє , що саме навчальний заклад має стати для кожної дитини осередком становлення громадянина-патріота України. Тож прийняті рішення будуть сприяти вихованню в учнів громадсько-активної життєвої позицію, глибокого розуміння історії свого народу, національної ідентичності та самобутності.

 4 3  15