Monthly Archives: Квітень 2025
Навчальні заняття «Захисти своє життя» до дня цивільного захисту
Цивільний захист – це навички, які варто освоїти цивільному населенню для власного захисту у надзвичайних ситуаціях. Під час війни особливо важливо знати порядок дій в екстремальних умовах, опанувати самооборону, домедичну допомогу та мінну безпеку.
В нашій гімназії пройшов День цивільного захисту. Протягом дня проведено наступні заходи, які представлені для Вас у відео.Гарного перегляду та пам’ятаймо, що життя -це наш скарб, бережіть його!!!
Екскурсія 8-Б до пожежно-рятувальної частини № 23
8б клас відвідав Державну пожежно- рятувальну частину №23. Під час навчальної екскурсії рятувальники ознайомили підлітків із машинним складом частини, обладнанням, засобами для гасіння, допоміжними інструментами. В ході бесіди виникало безліч запитань про освіту рятувальників, нестандартні ситуації, способи спілкування під час викликів, засоби індивідуального захисту.
Окрема розмова стосувалася питання мінної безпеки, яке особливо актуальне під час воєнного стану.
Щиро дякуємо рятувальникам за цікаву навчальну екскурсію!



До Дня Землі – садимо майбутнє!
Учні 2‑А класу продовжують свої екологічні пригоди. Восени вони назбирали жолудів, виростили їх удома у вазончиках, а сьогодні висадили маленькі дубочки на шкільній території та у сквері. Окрім дубочків, висадили ще два клени.
Тепер у нас є власна «алея поколінь» – дерева, що ростимуть разом із нашими дітьми. Пишаємось їхньою турботою про планету й наполегливістю, яка перетворила крихітний жолудь на справжнє дерево!






Четвертий день Природничого тижня
Ділимось яскравими моментами 4‑го дня нашого Природничого тижня – і він був справді НАУКОВО‑крутезним!
2‑А клас разом із вчителькою Чамлай Н.В. досліджував, як Земля «рахує» час і власноруч виготовив сонячні годинники. Тепер дітлахи можуть визначати час без жодних електронних гаджетів!
4‑й клас під керівництвом Мартиненко С.В. занурився у світ анатомії – учні змоделювали скелет людини, вивчаючи, як кожна кісточка допомагає нам рухатися й тримати форму.
7‑Б клас із вчителькою Кудревич О.П. провів експерименти з виштовхувальною силою рідини (сила Архімеда). Поплавки, вимірювання й захопливі відкриття – тепер вони точно знають, чому кораблі не тонуть!
Діти отримали купу емоцій, нових знань і впевненість, що наука – це цікаво й зовсім не складно.






STEM‑урок «Основи графічної підготовки» для 6‑А та 6‑Б (учитель Лящевська О.В.)
Ідея нового виробу завжди зароджується в уяві, але щоб перетворити задум на реальність, потрібно «говорити» мовою креслення. Саме це сьогодні й опановували наші шестикласники на технологіях!
Клаузура, ескіз, кресленик – спершу розібралися, чим відрізняються ці графічні «діалекти».
Дослідили типи та призначення ліній, з’ясували, як правильно обирати масштаб.
Склали й розв’язали тематичні кросворди, щоб закріпити терміни весело й креативно.
А далі – практика! Юнаки та дівчата приміряли на себе роль конструкторів, створюючи власні кресленики майбутніх виробів.
Результат? У кожного з’явився перший крок до професійного дизайну: точне графічне зображення, яке виводить ідею зі світу фантазії у світ реальних проєктів.



Природничий тиждень. День 3 — «Дослідницькі практикуми»
Сьогодні наші учні занурилися у справжню науку: самостійно шукали відповіді, робили висновки й одразу перевіряли себе на практиці.
6‑А та 6‑Б: «Визначення за тематичними картами закономірностей зміни географічних поясів і природних зон світу» (географія, учитель Смачко А.С.)
- Учні працювали з фізичною, кліматичною та рослинною картами.
- Навчились «читати» кольори та умовні позначки, будувати власні логічні схеми й пояснювати, чому тайга не росте біля екватора, а савани — не на полюсах.
9‑А: «Надання першої допомоги. Техніка накладання пов’язок»
- Під керівництвом Мартиненко С.В. дівчата тренувалися фіксувати ушкоджені кінцівки та накладати бинти різними способами.
- Трохи ватно‑бинтового «арт‑хаосу» — і вже готові рятувати світ (або принаймні шкільну футбольну команду).
9‑А та 9‑Б: «Перетворення механічної енергії» (фізика, учитель Кудревич О.П.)
- Створили моделі, які демонструють, як потенціальна енергія переходить у кінетичну: від моделі хлпавки до саморобних «ракет» на гумовій тязі.
- Вимірювали висоту, обчислювали швидкість і обговорювали, де в повсякденному житті ховається ця фізика.
Чому це важливо?
Практикуми — це коли знання перестають бути теорією з підручника й перетворюються на навички. Досліджуємо, експериментуємо, допомагаємо, будуємо й вчимося помічати науку навколо нас.
Завтра — нові випробування, тож слідкуйте за оновленнями природничого тижня!














Другий день природничого тижня в Первомайській гімназії №2!
Сьогодні в нашій гімназії було ще більше цікавих і захоплюючих уроків, де учні активно занурювались у світ природничих наук!
Урок-вікторина у 5 класах “Хочу все знати! Пізнаємо природу” — цікаві питання та чудова можливість перевірити свої знання про природу під керівництвом Мартиненко С.В.
Урок-експеримент у 8-А класі “Битва металів. Електроліз” — захоплюючий фізичний експеримент, де учениці мали можливість побачити реакції металів під час електролізу.
Уроки з географії у 7-А та 7-Б класах — Смачко А.С. провела дві захоплюючі вікторини: “Органічний світ і природні ресурси Тихого океану”, де учні дізнавались про екосистеми та ресурси Тихого океану, а також «Хочу все знати про Євразію», на якій учні поглиблювали свої знання про Євразійський континент.
Урок-вікторина у 8-А та 8-Б класах “Класи неорганічних речовин” — учні вивчали різноманітність неорганічних речовин на уроці хімії з Сіряк Н.А.
Другий день природничого тижня був сповнений цікавих подій та нових знань! Дякуємо всім учителям і учням за активну участь!





STEM — це те, що не залишає байдужим!
Кожен урок STEM — це захоплююча подорож у світ науки, технологій, інженерії та математики. Від цікавих експериментів до практичних завдань — STEM завжди викликає емоції та сприяє розвитку креативності й критичного мислення. Тут немає місця байдужості, адже кожен учень стає частиною великої наукової пригоди! Кучеренко Діана , учениця 3 класу (учитель Драганова А.О.) сконструювала кулер “Слоненя” для поливу квасолі.
Учні 9-х класів вивчали сьогодні осьову сметрію на уроці геометрії ( учитель Фролова І.І). Одна справа креслити і зовсім інша-моделювати.






Сьогодні у 3-Б класі був тематичний день – День Землі!
Маленькі екологи, провели цей день дуже активно та пізнавально:
Обговорили, як кожен із нас може піклуватися про планету вдома та у школі.
Програли в активну гру «Сортувальники», тепер діти справжні експерти із сортування сміття!
Створили яскраві аплікації про Землю, повну зелені та чистого повітря!
І пообідцяли бути справжніми друзями нашої планети кожен день!
Бережіть Землю!


STEM-весна – 2025 триває!
STEM-весна – 2025 триває!
Учні Первомайської гімназії №2 активно долучилися до фестивалю «STEM-весна – 2025»! Наші юні дослідники показали, що наука — це захопливо з першого класу
1 клас досліджував повітряні бульбашки та дізнавався, чому вони такі легкі й веселі
2 клас експериментував із неньютонівською рідиною: вона і не рідина, і не тверде тіло!
3-А клас створив власний гігрометр — визначали вологість повітря за допомогою шишки
3-Б клас моделював виверження вулкана у банці
— видовищно й пізнавально!
До досліджень також приєдналися шестикласники, які на практиці вивчали положення прямих, зокрема — перпендикулярність.
Це був справжній період відкриттів, натхнення та допитливості!




