Daily Archives: 21 Лютого, 2025
Міжнародний день рідної мови
Міжнародний день рідної мови – це важливе свято, яке щороку 21 лютого відзначають у всьому світі. Це не лише нагода вшанувати рідну мову, а й привернути увагу до її збереження, розвитку та популяризації. Це свято було започатковане ЮНЕСКО у 1999 році і з 2000 року відзначається в усьому світі.Мовознавчий патруль протягом тижня з’ясовував, чи знають гімназисти та педагоги український правопис та чи дбають про поповнення словникового запасу. Учні 5Б, 7А, 9А класів складали мінівисловлювання на тему: “Українська мова- моя рідна”. Учні 5Б класу мали змогу повправлятися у словознанні на інтелект-квесті “Червона калина”, а найактивним конкурсом стали мовні шаради.Учні 7А, 7Б та 8б класів долали словесні терикони інтелект -маршруту “Рідна мова нас веде до перемоги”, розв’язували мовні задачі, жартівливі загадки та грали в дешифрувальників. 3-б, до Дня рідної мови: долучилися до мовного марафону «Кожному миле його слово рідне», на уроках за виконані завдання учні відкривали комірки з різноманітними фактами про рідну мову, переглядали відео збагачуючи свій словниковий запас з української мови.Щиро вітаємо гімназійну громаду зі святом рідної мови!Воно нагадує нам про те, що мова – це не лише засіб спілкування, а й невід’ємна частина нашої культури, історії та національної самобутності.Бо лишень у нашій мові є слово “добродій”. А ще, коли говорять, що розставимо “крапки над і”, то ми точно знаємо, що вийде наша “Ї”!













Акція “Калейдоскоп настрою”
Протягом тижня психології діяла акція “Калейдоскоп настрою”. Діти, батьки та педагоги із задоволенням долучалися, веселилися та фотографувалися. Учасники акції, обираючи смайлик, фокусувалися на своєму настрою, самопочуттю ТУТ І ЗАРАЗ, що допомагало заземлитись та відволіктись від тривожних думок.
А повертаючись додому після занять, психолог пропонувала віднайти свій смайлик на флепчарті і порівняти настрій перед початком уроків та після них. Запитання “Чи змінився ваш настрій? Як? Чому?” допомогло дітям проаналізувати власний стан та знайти рішення чому він змінився, що допомогло покращити настрій тим діткам, в яких на початку дня був поганий настрій і чому у деяких після уроків настрій із позитивного змінився на негативний.
Самоаналіз дуже дієва техніка в психології і дітки гімназії номер 2 спробували освоїти її за допомогою такої нескладної вправи.
Акція “Калейдоскоп настрою” проходила у веселі невимушені атмосфері співпраці та довіри.





