Інструктивно-методична нарада

24 грудня 2024 року відбулася інструктивно-методична нарада, на якій розглядалися важливі питання в організації освтінього процесу:

1.Про діяльність закладу щодо подолання освітніх втрат;

2.Про підсумки професійної діяльності вчителя  з підвищення фахового рівня  у І с.2024-2025 н.р.;

3.Про стан охорони праці та безпеки життєдіяльності в закладі;

Тетяна Пустова зосередила увагу педагогів на важливості застосування інструментів подолання освітніх втрат як окремих учнів, так і всього класу. На початку навчального року було проведено діагностичні роботи, які дали можливість вчителям орієнтовно спланувати подальшу діяльність з надання учням педагогічної підтримки у побудові індивідуальної освітньої траєкторії дитини. Протягом семестру акцентувалася увага на поглиблення та розширення знань учнів з теми чи розділу програми у процесі оволодіння якими учні відчули найбільше труднощів. Така робота потребує поглибленню та розширенню, підвищенню мотивації для подолання прогалин у знаннях учінв і в другому семестрі.

З питання підвищення фахової майстерності педагогів слухали заступника директора Галину Тараненко, яка виокремила важливі аспекти професійної підготовки самоосвіти вчителя, що сприяє творчої самореалізації фахівців, оскільки соціально-професійна мобільність педагогів проявляється у їх здатності до творчого засвоєння нових видів діяльності. Протягом І семестру стовідсотково виконано план проходження вчителями курсової підготовки при Миколаївському ОІППО. Більшість педагогів систематично працюють над розширенням професійних компетентностей.

З третього питання слухали відповідальну за охорону праці в закладі Галину Тараненко, яка зосередила увагу присутніх на виконанні Положення з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освтінього процесу:

1.Проведення цільових інструктажів з учнями про безпечне поводження під час святкових заходів, на канікулах та в побуті;

2.Активізація привентивної роботи з формування в учнів навичок та алгоритму дій під час виявлення незнайомих предметів та мінної безпеки.

3.Поширення серед батьківської громади інформації щодо їх відповідальності за здоров’я та життя дітей під час зимових канікул, підвищення контролю за поведінкою дітей, забезпечення належних умов для розвитку та виховання учнів.

Залишити відповідь