Бінарний урок української мови «Дієприслівник як особлива форма дієслова» під назвою «Підкори вершини рідного слова»

Однією з найважливіших проблем сучасної освіти являється помітне зниження зацікавленості учнів до навчання. Завдання сучасного творчого вчителя полягає в застосуванні на практиці нетрадиційних, нестандартних уроків. Саме такі уроки полюбляють учні в нинішній школі. Методика пропонує безліч інтерактивних форм (типів), – справа за вчителем: обирати, експериментувати залежно від досвіду, бажання, можливостей та вмінь.
До Міжнародного дня рідної мови учні 7А та 7Б класів стали учасниками бінарного уроку української мови «Дієприслівник як особлива форма дієслова» під назвою «Підкори вершини рідного слова», який провели учителі-філологині Герасимчук Н.Ю. та Драганова О.Д.
Звичайний робочий урок перетворився у мандрівку країною Морфологією, а учні стали підкорювачами вершини Дієприслівник, яку слід не лише розпізнати у горах Дієслова, а й наповнити свої черезплічники «сувенірами» -знаннями про значення дієприслівників, морфологічні ознаки, синтаксичну роль.
Нестандартний урок – це органічний стиль навчання, однотипність уроків знижує учнівську активність, притупляє увагу. Інноваційний підхід забезпечує позитивну мотивацію здобуття знань, активне функціонування вольових та інтелектуальних сфер, дає відчуття потреби у самоосвіті, формує стійкий інтерес до предмета, сприяє розвитку творчої особистості

Залишити відповідь