Daily Archives: 1 Листопада, 2023
Програма “Ти як?”
У період стресових подій зважайте на те, що здатність дитини навчатися може знижуватися: вона може гірше сприймати та запам’ятовувати нову інформацію, бути більш емоційною, менш зібраною та уважною.
Дитина може повноцінно навчатися, лише коли їй безпечно і у неї є можливість відпочивати. Дайте їй цю можливість — не сваріть її за гірші оцінки чи помилки, не напосідайте зі шкільними завданнями та не навантажуйте дитину понад її можливості.
У жодному разі не намагайтеся «розворушити» дитину відчуттям сорому чи провини. Не порівнюйте з іншими дітьми чи собою, адже ваш досвід був інакшим.
Не сприймайте успіхи чи невдачі дитини як оцінку ваших батьківських здібностей. Пам’ятайте, що для неї ви — найкращі батьки.
Клуб Творчого вчителя
1 листопада члени клубу Творчого вчителя зібралися, щоб обговорити важливе питання тайм-менеджменту педагога з метою запобігання стресових ситуацій та уникнення професійного вигорання. Модератор заходу Галина Тараненко у цікавій інтерактивній формі змогла переконати присутніх у важливості планування вчителем власної діяльності, ознайомила з матрицею Ейзенхауера, дала можливість присутнім спробувати себе у різноманітних практичних ситуаціях, які дають можливість навчитися керувати часом, ефективно виконувати свої обов’язки та щасливо жити.
Засідання консультаційної групи “STEM-освіта.Чому це важливо?”
1 листопада відбулося засідання консультаційної групи “STEM-освіта.Чому це важливо?” під керівництвом Кудревич Олени Павлівни. На засіданні розглядалися такі питання, як важливість STEM-освіти, концепції розвитку, її принципи у початковій, середній та старшій школі та визначили важливість STEM-освіти.
Цікавим та пізнавальним було практичне заняття на тему: “Світло.Оптичні ілюзії світла”, де проводили різні дослідження.
Психолого-педагогічний ринг “Оцінювання – резерв підвищення якості освіти”
31 жовтня 2023 року психологом закладу було проведено заняття з педагогами про вплив оцінки на психологічний стан здобувачів освіти. Форма роботи психолого-педагогічний ринг є різновидом дискусії, яка передбачала удосконалення знань вчителів про різновиди оцінювання та його вплив на психологічний стан здобувачів освіти. Протягом заняття педагоги обгрунтовували методи та форми оцінювання, яке вони використовують на своїх уроках. А Марина Вадимівна наголосила на обов’язковому врахуванні індивідуальних особливостей та ознайомила із варіантами оцінювання дітей із різними типами темпераменту. Також було проаналізовано результати анкетування 7-9 класів про те, як вони себе оцінюють та наскільки важливим для них є бальне оцінювання. В кінці заняття педагоги опанували техніку врівноваження емоційного стану “Заземлення”. Спілкуваня психолога з педагогами пройшло в атмосфері довіри та спокою.