Засідання педагогічної ради
30 травня відбулось виїздне засідання педагогічної ради, тема якого була “Булінг в учнівському середовищі. Практичні поради, шляхи вирішення“. Слухали заступника директора Світлану Мартиненко, яка виступила про створення безпечного освітнього середовища для повноцінного якісного освітнього процесу та виокремила поширення такого явища, як шкільний булінг. Наголосила про те. що на початку навчального року з метою моніторингу обізнаності здобувачів освіти 5-9 класів проблеми булінгу та його проявів було проведено анкетування “Що я знаю про булінг”, у дослідженні взяли участь 145 осіб. Підвела результати анкетування, які свідчать про достатню обізнаність учнів про булінг та насильство, але під цими значенням вони вбачають будь які суперечки, непорозуміння та обмеження свободи поведінки. Наприклад, булінгом визначили штовхання, стусани, ляпаси — 77,9%,. За результатами анкети половина дітей стикалися із проявами насильства, 25% самотні або не мають довірених осіб, до кого могли б звернутися по допомогу.


Далі вчителі об’єднались в групи для розгляду ситуативних задач пов’язаних з булінгом.


Наступним слухали психолога закладу Водоп’ян М.В. з темою “Створення умов для психологічного розвантаження, навчання методам релаксації“, яка виступила з цікавою інформацією та провела різні методи релаксації для вчителів.

Було прийнято проєкт рішення педради:
1.Адміністрації забезпечити виконання вимог наказів МОН від 28.12.2019 № 1646 «Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти», від 26.02.2020 № 293 «Про затвердження плану заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладах освіти».
2.Заступнику директора Мартиненко С.В. доповнити Антибулінгову програму гімназії. Розробити конкретні та чіткі правила поведінки усіх учасників освітнього процесу у закладі. На сайті гімназії оприлюднити правила поведінки учнів.
3.Врахувати результати досліджень при плануванні роботи закладу на 2025-2026 н.р.(заступникам директора).
4. Психологу Водоп’ян М.В. та соціальному педагогу Волощук О.О.:
– запланувати заняття на розвиток впевненості в собі, асертивності та самоцінності.
– проводити моніторингові дослідження на виявлення проблем у міжособистісному спілкуванні та соціометрію, питання профілактики булінгу (тричі на рік). Терміном 2025-2026 н.р.
5. Педагогам закладу:
1. Виявляти небезпечні ситуації під час освітнього процесу у закладі та належно реагувати на них, запроваджуючи чіткі процедури втручання.
2.Класним керівникам:
-акцентувати увагу на комплексні заходи з метою формування міжособистісних стосунків, безпеки учнів в освітньому середовищі.
-провести роз’яснювальну роботу серед батьків щодо про причини проявів насильства в учнів, шляхи та способи їх подолання.

Залишити відповідь
Щоб відправити коментар вам необхідно авторизуватись.