Тиждень психології під назвою “П’ять днів у світі психології”

З 17.02. по 21.02.2025 року у гімназії № 2 практичним психологом Мариною Водоп’ян було проведено тиждень психології під назвою “П’ять днів у світі психології”. Протягом тижня було проведено різноманітні цікаві заходи, творчі акції та завдання. Здобувачі освіти гімназії, батьки та педагоги були активними учасниками даних заходів. Вони щодня знайомилися з цікавою інформацією психологічного змісту, що відповідала зазначеній темі дня.

У понеділок темою дня було “Пізнай себе і ти побачиш – світ прекрасний”. З метою поглиблення знань про себе було запропоновано тест “Ким із картинок ви хотіли б бути”. Учасники мали змогу вибрати картинку тваринки яка їм більше сподобалася і отримати цікаву інформацію про свою особистість. Цього дня також було проведено годину психолога «Я, ти, ми – друзі назавжди» із здобувачами освіти 3-б класу. Дітки із задоволенням долучалися до цікавого заняття, вчилися дружити, знаходили способи порозуміння та виконували нескладні вправи. Для покращення мотивації було розміщено інформацію на сайт під темою “Мотивація: як знайти ресурси в собі та допомогти іншим”.

Темою другого дня тижня психології було “Пізнай себе і ти пізнаєш світ.” Цього дня розпочалася акція “Калейдоскоп настрою”, де мали змогу взяти участь здобувачі освіти, педагоги та батьки. Учасники акції, обираючи смайлик, фокусувалися на своєму настрою, самопочуттю ТУТ І ЗАРАЗ, що допомагало заземлитись та відволіктись від тривожних думок. А повертаючись додому після занять, психолог пропонувала віднайти свій смайлик на флепчарті і порівняти настрій перед початком уроків та після них. Запитання “Чи змінився ваш настрій? Як? Чому?” допомогло дітям проаналізувати власний стан та знайти рішення чому він змінився, що допомогло покращити настрій тим діткам, в яких на початку дня був поганий настрій і чому у деяких після уроків настрій із позитивного змінився на негативний. Самоаналіз дуже дієва техніка в психології і дітки гімназії № 2 спробували освоїти її за допомогою такої нескладної вправи. Також, з метою розвитку критичного мислення в нестандартних та небезпечних ситуаціях,  Мариною Вадимівною,  психологом гімназії було проведено інтерактивну вправу із 1 класом на тему “Що робити якщо”. Діти у атмосфері гри пропрацювали різні небезпечні ситуації та знаходили з них вихід.

Середа та четвер Тижня психології були спрямовані на розширення знань про інклюзивну освіту і проходили під темою “Ми різні – ми рівні”. На сайті гімназії психолог оновила інформацію про різні види особливостей дітей, наголосивши на тому що всі люди унікальні незважаючи на їхні відмінності: “Дисграфія: що варто знати”, “Синдром гіперактивності та дефіциту уваги: шукаємо підходи”, ” Дитина інтроверт: 15 речей які потрібно знати батькам”. Протягом цих днів також були проведено 6 корекційних заняття з дітками з ооп на тему: “Розвиваємо свої сильні сторони”. На індивідуальних заняттях діти розвивали міжпівкульну взаємодію, вправлялися у балансуванні, старалися чітко промовляти звукові ряди та творили за допомогою олівців, ножеців та клею.

У п’ятницю, в останній день тижня психології, темою дня було “Твори добро з любов’ю”. Так, соціальний педагог провів годину спілкування із п’ятими класами “Іскорки доброти”, а  психолог провела спілкувалася із шостими класами та 7б на тему “Доброта, як прояв людяності”. Також зі здобувачами освіти 7б класу було проведено анкетування «Булінг та відповідальність». За результатами діти на достатньому рівні орієнтуюся у понятті «булінг», але не знають про відповідальність за його вчинення, плутають вік, з якого можуть бути притягнуті до відповідальності та безпосередньо яку відповідальність нестимуть у разі вчинення булігу. З метою розширення знань про свою особистість було проведено асоціативний психологічний тест “Котики”. Всі учасники мали змогу обрати картинку із котиком, який їм найбільше сподобався і отримати цікаву інформацію про себе. Також було завершено акцію “Калейдоскоп настрою”. Діти, батьки та педагоги із задоволенням долучалися, веселилися та фотографувалися біля флепчарту. Акція “Калейдоскоп настрою” протягом всього тижня проходила у веселі невимушені атмосфері співпраці та довіри. Різноманітні види психологічної роботи, застосовані під час проведення Тижня психології, дали змогу всім учасникам освітнього процесу поглибити знання про себе, як особистість, розвинути критичне мислення, навички конструктивної взаємодії, рефлексії, комунікативні здібності та  впевненість у собі.

Залишити відповідь