Природничий тиждень. День 3 — «Дослідницькі практикуми» 

Сьогодні наші учні занурилися у справжню науку: самостійно шукали відповіді, робили висновки й одразу перевіряли себе на практиці.

 6‑А та 6‑Б«Визначення за тематичними картами закономірностей зміни географічних поясів і природних зон світу» (географія, учитель Смачко А.С.)

  • Учні працювали з фізичною, кліматичною та рослинною картами.
  • Навчились «читати» кольори та умовні позначки, будувати власні логічні схеми й пояснювати, чому тайга не росте біля екватора, а савани — не на полюсах.

 9‑А«Надання першої допомоги. Техніка накладання пов’язок»

  • Під керівництвом Мартиненко С.В. дівчата тренувалися фіксувати ушкоджені кінцівки та накладати бинти різними способами.
  • Трохи ватно‑бинтового «арт‑хаосу» — і вже готові рятувати світ (або принаймні шкільну футбольну команду). 🩹⚕️

9‑А та 9‑Б«Перетворення механічної енергії» (фізика, учитель Кудревич О.П.)

  • Створили моделі, які демонструють, як потенціальна енергія переходить у кінетичну: від моделі хлпавки до саморобних «ракет» на гумовій тязі.
  • Вимірювали висоту, обчислювали швидкість і обговорювали, де в повсякденному житті ховається ця фізика. 🚀

💡 Чому це важливо?
Практикуми — це коли знання перестають бути теорією з підручника й перетворюються на навички. Досліджуємо, експериментуємо, допомагаємо, будуємо й вчимося помічати науку навколо нас.

🔜 Завтра — нові випробування, тож слідкуйте за оновленнями природничого тижня!

Залишити відповідь