Майстер- клас “Формувальне оцінювання”

“Якщо спосіб оцінювання наших учнів не зміниться, культура навчання не зміниться також”. (Маріка Толволи)

Питання формування у вчителя компетентності оцінювати без оцінок набуло особливого значення у період впровадження концепції НУШ, адже завдання вчителя не карати оцінкою, а підкоригувати діяльність учня і педагога, щоб результати навчання дітей покарщувались.

Тому 19.03.2024 року в гімназії № 2 було прведено майстер-клас, мета якого поширити серед колег кращий досвід впровадження формувального оцінювання. Заступник директора Галина Тараненко акцентувала увагу присутніх на важливості удосконалення здатності оцінювання для навчання, яке мотивує дитину вчитися, підвищує якість освіти. Окремо розглянуто питання когнітивного та асертивного самоконтролю, що виступає ключовим аспектом само- та взаємооцінювання.

Педагоги Зінаїда Олексюк, Олена Телефус, Галина Компанієць, Ірина Циганенко, Анжела Смачко, Владислав Бесараб та Світлана Мінда запропонували колегам кращі інструменти здійснення зворотнього зв’язку. Присутні відзначили високоефктивність заходу, перебіг якого дав можливість закріпити алгоритм діяльності вчителя під час організвції формувального оцінювання та коригування спільно з учнями підходів до навчальної діяльності.

Залишити відповідь