Daily Archives: 18 Жовтня, 2024

Тиждень початкової школи. П’ятниця

Сьогодні в нашій гімназії останній “синій кольоровий день”. Цей день тижня присвячений дню креативних та кмітливих . У 2-Б класі був урок-практикум разом з класним керівником Ларисою Миколаївною та вчителем географії Анжелою Сергіївною під назвою “Планети Сонячної системи”. Учні з великим задовенням пізнавали світ планет, їх назви, розміри, розташування і характеристики та створили власноруч модель “Планети Сонячної системи”. Також в 2-Б класі пройшов захід під назвою “Всесвітній день цукерок”. У 2-А, 3-А та 3-Б відбулося засідання творчих та кмітливих, де учні виготовляли рігоманітні вироби. 3-А брав участь у творчому майстер – класі: ліплення із солоного тіста. До майстерки було залучено вчителя СЮН Вовчик Інну Анатоліївну. Діти вправно працювали з тістом, а коли вироби висохли, зробили їх яскравими та веселими. В 2-Б та 3-Б відбулося клубу “Ми веселі та кмітливі”, а також конкурсна програма “У царстві Математики”.День виявився дуже насиченим та пізнавальним.

Загалом тиждень початкової школи пройшов кольорово, цікаво та приніч масу задоволення для учнів.

Бінарний урок-практикум “Планети Сонячної системи”

Сьогодні в 2-Б класі разом з класним керівником Ларисою Миколаївною та вчителем географії Анжелою Сергіївною був проведений бінарний урок-практикум “Планети Сонячної системи” на якому учні дізналися про планети, їх розташування, розміри та характеристики. На уроці діти досліджували рух планет відносно Сонця за допомогою моделі “Сонячна система”. Для них було дуже цікаво спостерігати за рухом планет та створити власноруч модель “Планети Сонячної системи”. Урок був насиченим, цікавим та пізнавальним, усі отримали масу задоволення та нові знання.

Інтегрований урок з технологій та української літератури

Учні 7-А класу ,разом з учителями Драгановою Оленою Дмитрівною та Лящевською Оксаною Віталіївною приймали участь у фестивалі “Бабусині рецепти “. На інтегрованому уроці з технологій та української літератури, діти знайомились з обрядовими та традиційними стравами українців, обмінювались рецептами з бабусиної скриньки . Семикласники мали змогу на уроці представити свої страви , які напередодні виготовляли вдома з бабусями та батьками . Трубочки – Бурлаченко Т, Торт “День і ніч ” та українські вареники представив Котюжинський Артем , здобні ліхтарики – Назаренко К. , піцу з різними начинками представила Галімон Богдана. Павлух Вероніка за бабусиним рецептом приготувала Сирники. приготувала з З великим задоволенням та зацікавленністю діти виконували практичну роботу . ” Пиріг з пісочного тіста з начинкою “., оздоблювали на власний смак . Під час роботи з тістом , діти отримали безліч задоволення, позитивні емоції , та досвід пиготування. Приємно та смачно було куштувати дітям страву приготовлену гуртом. Дякуємо за підтримку та допомогу батькам , бабусям та адміністрації.

Семінар для ФПС ЗЗСО “Психологічний супровід професійної діяльності педагогічних працівників в умовах воєнного стану”

17 жовтня 2024 року на базі Центру професійного розвитку відбувся семінар для ФПС ЗЗСО “Психологічний супровід професійної діяльності педагогічних працівників в умовах воєнного стану”. Ведучою семінару була практичний психолог гімназії № 2 Марина Водоп’ян, яка допомогла присутнім проаналізувати нормативну базу та окреслити основні завдання психологічного супроводу вчителів під час війни, сформулювати психологічні проблеми педагогічної діяльності. Також Марина Вадимівна ознайомила колег з інструментарієм для діагностики емоційного стану та налагодження ефективної ненасильницької комунікації.
Разом із консультантом КУ ЦРПП Наталією Олійниковою практичні психологи й соціальні педагоги опанували проєктивні методики, які будуть помічними для визначення стилю поведінки особистості в конфлікті, особливостей реагування на проблемну ситуацію, домінуючий спосіб її вирішення та спрямованість на досягнення результату.
Жваві обговорення в колі однодумців, обмін думками й досвідом створили невимушену творчу атмосферу, наділили фахівців психологічної служби позитивною енергією та мотивували до подальшої професійної діяльності.